Skip to main content

باربری شیراز به پارسیان

برای استعلام قیمت، کلیک کنید

حمل بار و باربری شیراز به پارسیان تنها یکی از چندین مورد خدمت مجموعه ما در حوزه باربری می باشد. شما عزیزان در صورت قصد عزیمت به پارسیان از شیراز می توانید برای دریافت خدمات باربری با ما تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی روزهای هفته خدمت شما خواهند رسید. برای دریافت خدمات می توانید شماره زیر تماس بگیرید.

09025149530

اتوبار شیراز به پارسیان

مجموعه ما مجموعه ای متشکل از افراد توانمند و رانندگان باتجربه می باشد. افرادی که با حفظ اخلاق خدمت مشتری می رسند و بارها را به وسیله باربری منتقل کرده یا از آن تخلیه می کنند. از طرف دیگر رانندگان ما از بهترین رانندگان وسایل نقلیه مخصوص باربری می باشند. طوری که هم برای راندن وسایل نقلیه خاص وسایل سنگین و برای راندن وسایل نقلیه خاص وسایل سبک رانندگان ما بهترین گزینه می باشند. از طرف دیگر در مجموعه ما تنوع بالایی از اتوموبیل های باربری می باشد.از وانت و نیسان گرفته تا تریلی و خاور و … . به علاوه اینکه می توانید در صورت نیاز از ما خدمات بیمه را برای بارهای خود درخواست کنید.

قیمت خدمات حمل بار از شیراز به پارسیان

قیمت خدمات باربری شیراز به پارسیان به عوامل زیر بستگی دارد:

  • حجم باری که قصد انتقال آن را دارید.
  • نوع وسیله نقلیه ای که قصد حمل بار با آن را دارید.
  • تعداد کارگری که قصد به کارگیری آنها را دارید.
  • مسیری که انتخاب می کنید برای حمل بار.

بهتر است نگاهی به جدول زیر بندازید تا بهتر با تعرفه خدمات ما آشنا شوید.

نوع خدمتقیمت
باربری شیراز به پارسیان با نیسانتماس بگیرید
باربری شیراز به پارسیان با خاورتماس بگیرید
باربری شیراز به پارسیان با خاور روبازتماس بگیرید
باربری شیراز به پارسیان با کامیون 911تماس بگیرید
باربری شیراز به پارسیان با کامیون تکتماس بگیرید
باربری شیراز به پارسیان با کامیون جفتتماس بگیرید
باربری شیراز به پارسیان با تریلیتماس بگیرید
همانطور که می دانید نوسانات بازار سبب می شود تا قیمت خدمات مختلف تغییر کند. به همین دلیل برای اطلاع دقیق از قیمت خدمات باربری شیراز به پارسیان بهتر است تماس تلفنی بگیرید. برای تماس با ما می توانید شماره زیر را شماره گیری کنید.
09025149530

بیمه خدمات اتوبار شیراز به پارسیان

خدمات باربری شیراز به پارسیان یکی از مهم ترین مزایایی که دارد امکان درنظر گرفته شدن خدمات بیمه برای بارهای شماست. طوری که در صورت اسیب به وسایل شما هزینه وسایل شما از سوی بیمه پرداخت خواهد شد. برای همین بدون نگرانی از اسیب وسایل خود در جریان باربری می توانید برای دریافت خدمات باربری با ما تماس بگیرید. شماره زیر راه ارتباطی ما با شما عزیزان است.

09025149530

مسافت شیراز به پارسیان

زمان رسیدن بار از شیراز به پارسیان

برای زمان رسیدن بارهای شما به پارسیان نمی توان زمان دقیقی را تعیین کرد. چرا که عوامل مختلفی در این زمان رسیدن نقش دارند. یکی از این عوامل تردد زیاد اتوموبیل های دیگ جاده یا همان ترافیک جاده ای می باشد. از طرف دیگر رانندگان ما ممکن است نیاز به سوخت رسانی به اتوموبیل را حس کنند و همچنین نیاز به تغذیه کردن و استراحت داشته باشند. برای همین نمی توان زمان دقیقی را برای شما عزیزان به عنوان زمان رسیدن بارهایتان به مقصد پارسیان تعیین کرد. به هر حال برای اطلاع دقیق از شرایط ارائه خدمات و زمان رسیدن بارهای شما به مقصد و نیز قیمت خدمات می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09025149530

 

مسافت شیراز تا پارسیان طبق جدول زیر :

مسافت پارسیان تا شیراز
مسیر 1405 کیلومتر5 ساعت و 25 دقیقه
مسیر 2467 کیلومتر6 ساعت و 42 دقیقه
مسیر 3542 کیلومتر7 ساعت و 32 دقیقه

دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود