Skip to main content

باربری در حصار بوعلی

اگر راننده یا شرکت باربری هستید، کلیک کنید

اگر به دنبال باربری در حصار بوعلی، اتوبار در حصار بوعلی، خدمات حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در حصار بوعلی هستید  یا به لیست شرکت های باربری در حصار بوعلی احتیاج دارید، میتوانید از جدول زیر استفاده کنید. در این صفحه ما جزئیات کاملی از قیمت حمل بار در حصار بوعلی و لیست کاملی از شرکت های باربری و اسباب کشی در حصار بوعلی تهران را برای شما آماده کرده ایم.

حصار بوعلی از خدمات حمل بار و باربری در شمال تهران محسوب می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام لحظه ای قیمت حمل بار میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید یا با شماره 09025149530 تماس حاصل کنید:

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09025149530

قیمت باربری در حصار بوعلی

نرخ حمل بار در محدوده محله حصار بوعلی تهران متناسب با نوع ماشین و تعداد کارگر و همچنین تعداد ساعاتی که نیاز به خدمات باربری دارید متغیر است. هچنین در صورتی که جابجایی بار از نوع اسباب کشی منزل باشد، می تواند هزینه های جانبی نظیر جابجایی یخچال سایدبای ساید، میز ارگ، گاوصندوق و همچنین تعداد طبقات ساختمان در مبدا و مقصد را داشته باشد. برای استعلام دقیق قیمت باربری و حمل بار در حصار بوعلی تماس بگیرد.

در جدول زیر قیمت حمل بار در حصار بوعلی تهران برای سال 1401 را ملاحظه می کنید:

هزینه های باربری در حصار بوعلی تهران
کرایه نیسان در حصار بوعلی300 هزارتومان (برای 2 ساعت کار)
کرایه خاور و ایسوزو در حصار بوعلی900 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
هزینه کارگر160 هزارتومان (برای 3 ساعت کار)
کرایه حمل بار از حصار بوعلی به شهرستانبرای استعلام هزینه تماس بگیرید
  • حداقل ساعت برای کرایه خاور و ایسوزو جهت حمل بار 3 ساعت است. و به ازای هر ساعت اضافه، هزینه ماشین و کارگر به تناسب اضافه می گردد.
  • حداقل ساعت برای کرایه نیسان، 2 ساعت می باشد.

حمل اثاثیه منزل در حصار بوعلی تهران

اگر قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل از حصار بوعلی تهران به سایر نقاط را دارید ( و یا بالعکس) میتوانید از خدمات ویژه اسباب کشی و بسته بندی ما بهره مند شوید. انواع خاور و ایسوزو برای اسباب کشی به همراه کارگران حرفه ای و کاربلد و خوش اخلاق را در اختیار شما قرار میدهیم. شرکت های مختلفی جهت باربری و اسباب کشی ممکن است قیمت های مختلفی را ارائه کنند. اما ما همواره علاوه بر این که قیمت های مناسب تری به مشتریان پیشنهاد میدهیم در کنار آن سرویس های ارائه شده توسط ما بالاترین کیفیت را دارند. کافیست یک بار امتحان کنید!

لیست باربری های حصار بوعلی

برخی از شرکت های معتبر باربری در حصار بوعلی تهران مثل باربری حصار بوعلی، اتوبار حصار بار، باربری اقدسیه، ظریف بار، اتوبار یاسا حصار بوعلی، اطلس بار حصار بوعلی و باربری فرمانیه، انواع مختلف خدمات باربری و حمل اثاثیه و اسباب کشی را به شما ارائه می دهند. چنانچه قصد جابجایی بار از حصار بوعلی به شهرستان را دارید میتوانید از خدمات حمل بار به شهرستان این شرکت ها استفاده کنید. برخی از این شرکت ها فقط حمل بار با ماشین های سبک نظیر وانت و نیسان را ارائه میکنند و برخی نیز انواع ماشین سنگین(تک، جفت، خاور و تریلی ) را نیز در اختیار شما قرار میدهند.

نام شركتشماره تلفنآدرس شركت
باربری حصار بوعلی09025149530محله حصار بوعلی انتهای خیابان ارباب
اتوبار حصار بار تهران، حصار بوعلی، ابتدای خیابان رحمانی
باربری اقدسیهدر حال بروزرسانیمحله حصار بوعلی خیابان سعیدی بین خیابان جهان و خیابان تاج پلاک 2,76
اطلس باردر حال بروزرسانیفرمانیه،بزرگراه صدر،خ دیباجی شمالی،خ ارغوان غربی
باربری یاسادر حال بروزرسانینیاوران خیابان پور ابتهاج خیابان کاشانک خیابان زینعلی
اتوبار اطلس بار پاسارگاددر حال بروزرسانیتهران، کاشانک، خیابان موحد دانش
باربری دزاشیبدر حال بروزرسانیتهران محله دزاشیب خیابان لواسانی خیابان صادقی پلاک 41
باربری فرمانیهدر حال بروزرسانیتهران،فرمانیه،بزرگراه صدر،خ اختیاریه،خ فرمانیه
اطلس بار ماسارگاد (مرکزی)در حال بروزرسانیآجودانیه، موحد دانش، نرسیده به ایستگاه، سه راه اقدسیه، سمت راست، اطلس بار
باربری ظریف باردر حال بروزرسانیتهران محله حصار بوعلی
اتوبار رزباردر حال بروزرسانیاقدسیه (موحد دانش)، گلستان شمالی

چه نوع بارهایی حمل می شود؟

خدمات حمل بار در شمال تهران نظیر باربری در حصار بوعلی، انواع لوازم سبک و سنگین اعم از جابجایی یخچال های ساید بای ساید، میز پینگ پنگ، گاوصندوق، تلوزیون های بزرگ (سینمای خانگی)، لوازم پزشکی و اداری نظیر صندلی و میز و هر نوع لوازم کوچک و بزرگ انجام می پذیرد. هر نوع خودرویی که لازم داشته باشید سبک و یا سنگین برای شما فراهم میکنیم. همچنین اگر نیزا به کارگر بسته بندی و اسباب کشی داشته باشید با قیمت مناسب برای شما ارسال می کنیم.

محدوده خدمات باربری در حصار بوعلی

محله حصار بوعلی تهران
محله حصار بوعلی تهران

محله حصار بوعلی تهران

محله حصار‌بوعلی تهران در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. حصار بوعلی محله‌ای قدیمی در شمال تهران است که در گذشته قنات های بسیاری داشته است. معروف ترین قنات آن، قنات ملک آباد بوده که در خیابان شهید باهنر قرار داشته است و البته امروزه دیگر کارایی ندارد. البته برخی قنات ها مانند قنات میرزاعلی در شرق حصار بوعلی همچنان فعال هستند. حصار بوعلی از شرق به اقدسیه ، ازغرب به دزاشیب، از شمال به نیاوران و از جنوب به رستم‌آباد محدود شده است.(منبع)

سفارش باربری حصار بوعلی

اگر قصد جابجایی لوازم منزل و اسباب کشی دارید و یا میخواهید کالایی را از محدوده حصار بوعلی به سایر محله ها و یا شهرها جابجا کنید، میتوانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب با شماره های زیر(باربری حصار بوعلی) تماس برقرار کنید. ما همه روزه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم. انواع خودروهای سبک (نیسان و انت) و سنگین (کامیون، تک، جفت، خاور) جهت جابجایی و حمل بار ارائه می شود. به تمام نقاط ایران و تهران جابجایی و حمل بار از حصار بوعلی تهران انجام می پذیرد برای رزرو و سفارش تلفنی و استعلام قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

باربری در تهران

باربری در شمال تهران


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود