Skip to main content

باربری شیراز به آباده

برای استعلام قیمت، کلیک کنید

باربری شیراز به آباده از دیگر خدمات درون استانی ما به منظور حمل بار های شما می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور اسباب کشی و نیز حمل اثاثیه خود به شهر آباده با ما تماس بگیرید. ما درخدمت شما هستیم تا با بهترین کیفیت و البته تعرفه ای بسیار منطقی اثاثیه شما را به آباده حمل کنیم.

09025149530

ارائه خدمات باربری شیراز با مزایای چشم گیر

دوران اسباب کشی از دوران سخت زندگی هرفردی می باشد. به هم ریختن خانه و نیز هزینه های اسباب کشی و البته نگرانی از بابت اسیب دیدن وسایل تماما مواردی هستند که افراد را برای اسباب کشی آزار می دهند. اما دریافت خدمات از ما مزایایی دارد که این نگرانی ها را از بین می برد از جمله:

  • استفاده از کارگران نیرومند و در عین حال بااخلاق
  • بهره گیری از کارگران به تعداد دلخواه
  • استفاده از اتوموبیل های وسیله نقلیه سبک مانند وانت و …
  • استفاده از اتوموبیل های وسیله نقلیه سنگین برای حمل وسایلی مانند تجهیزات کارخانه ای
  • بیمه کردن اثاثیه شما به منظور جلوگیری از ضرر مالی شما در صورت اسیب به وسایل شما
شما عزیزان می توانید به منظور دریافت خدمات حمل بار از شیراز به آباده با شماره زیر تماس بگیرید. 09025149530

تعرفه خدمات باربری شیراز به آباده

به طور دقیق و ثابت نمی توان قیمتی را برای این خدمات درنظر گرفت. چون عوامل مختلفی در تعیین قیمت خدمات باربری شیراز به آباده نقش دارند. برای نمونه می توان به کارگرانی که در محل مبدا یا مقصد به کار میگیرین اشاره کرد. از طرف دیگر اتوموبیل نقلیه ای که برای حمل بار به خدمت میگیرید هم در این تعیین قیمت نقش دارد. همچنین نباید از تاثیر حجم بارهایتان بر قیمت این خدمات چشم پوشی کرد. بد نیست به منظور آشنایی بیشتر با قیمت خدمات ما نگاهی به جدول زیر بندازید:

نوع خدمتقیمت
باربری شیراز به آباده  با نیسانتماس بگیرید
باربری شیراز به آباده  با خاورتماس بگیرید
باربری شیراز به آباده  با خاور روبازتماس بگیرید
باربری شیراز به آباده  با کامیون 911تماس بگیرید
باربری شیراز به آباده  با کامیون تکتماس بگیرید
باربری شیراز به آباده  با کامیون جفتتماس بگیرید
باربری شیراز به آباده  با تریلیتماس بگیرید

 

شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت خدمات اتوبار از شیراز به آباده با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09025149530

بارهای شما را بیمه می کنیم!

درک می کنیم که در میان گرانی وسایل مختلف نگران آسیب دیدن وسایل خود باشید. به همین منظور در صورت درخواست شما خدمات بیمه برای اسباب شما درنظر گرفته می شود. برای دریافت خدمات بیمه می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

زمان رسیدن بارهای شما به آباده از شیراز

چندین عوامل در تعیین زمان دقیق رسیدن بارهای شما به شهرستان آباده نقش دارند. از جمله این موارد می توان به ترافیک موجود در مسیر اشاره کرد. از طرف دیگر نیاز اتوموبیل به سوخت گیری و نیز نیاز راننده به تغذیه کردن یا استراحت کردن را هم درنظر داشته باشید. برای همین نمی توان زمان دقیقی را برای رسیدن این بار به آباده درنظر داشت. با این حال اگر سوال دیگری در این باره دارید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

مسافت شیراز به آباده

برای مسافرت از آباده به شیراز، 2 مسیر پیش روی راننده وجود دارد، که متناسب با شرایط آب و هوایی و همچنین نوع خودرو، انتخاب می گردد.

مسافت آباده تا شیراز
مسیر 1273 کیلومتر3 ساعت و 14 دقیقه
مسیر 2256 کیلومتر3 ساعت و 36 دقیقه

ارائه خدمات باربری در سراسر استان فارس

ما علاوه بر انتقال بارهای شما به شهرستان آباده به سایر شهرستان های استان فارس نیز در صورت نیاز بارهای شما را حمل می کنیم. طوری که آباده تنها یکی از مقاصد باربری ما در سطح استان فارس از مبدا شیراز می باشد. برای دریافت خدمات باربری می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.


دیدگاهی ثبت نشده است

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود