Skip to main content

باربری شیراز به تهران

اگر راننده یا شرکت باربری هستید، کلیک کنید

ما در باربری کامیون انواع ماشین های مسقف و عادی را جهت حمل بار و اسباب و اثاثیه شما از شیراز به تهران را ارائه میکنیم. در هر جای شیراز که باشید فرقی ندارد، کافیست با ما تماس بگیرید تا جهت حمل بار شما به تهران اقدام کنیم. از 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی تماس شما هستیم.

جهت استعلام قیمت باربری از شیراز به تهران با شماره 09025149530 تماس بگیرید. ظرف چند دقیقه قیمت و جزئیات کار را به شما ارائه میکنیم.

محاسبه هزینه باربری از شیراز به تهران

توجه داشته باشید که برای محاسبه هزینه حمل بار از باربری شیراز به تهران، بسته به اینکه بار شما چه چیزی باشد، و چه ماشینی برای این کار نیاز باشد، هزینه نهایی میتواند بسیار متفاوت باشد. اگر بار شما کم باشد، میتوانید از نیسان یا پیکان وانت برای حمل استفاده کنید. اما اگر لوازم شما برای ارسال به تهران زیاد باشد میتوانید از خاور تک یا جفت و در صورتیکه بار شما به گونه ای باشد که نیاز به کامیون یا تریلی باشد، میتوانید برای این مورد اقدام کنید. در هر صورت هزینه نهایی وابسته به موارد زیر است:

  1. نوع بار شما جهت حمل از شیراز به تهران
  2. ماشین مناسب برای حمل این بار
  3. تعداد کارگر جهت حمل لوازم به داخل ماشین
  4. طبقه ساختمانی که لوازم از آن به پایین و داخل ماشین حمل می شود (به ازای هر طبقه مبلغ 30 هزارتومان به دستمزد کارگر اضافه می شود)
  5. هزینه بیمه باربری (اختیاری)
  6. هزینه بارنامه
  7. هزینه بسته بندی لوازم (اختیاری)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09025149530

این ها مواردی هستند که جهت حمل بار شما از شیراز به تهران در قیمت نهایی تاثیر گذار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه هزینه دقیق با ما تماس بگیرید.

قیمت حدودی حمل بار از شیراز به تهران

کرایه نیسان از شیراز به تهرانبروزرسانی (تماس بگیرید)
کرایه خاور از شیراز به تهرانبروزرسانی (تماس بگیرید)
کرایه خاور روباز شیراز به تهرانبروزرسانی (تماس بگیرید)
کرایه کامیون ۹۱۱ شیراز به تهرانبروزرسانی (تماس بگیرید)
کرایه کامیون تک شیراز به تهرانبروزرسانی (تماس بگیرید)
کرایه کامیون جفت شیراز به تهرانبروزرسانی (تماس بگیرید)
کرایه تریلی از شیراز به تهران بروزرسانی (تماس بگیرید)
به دلیل نوسانات بازار قیمت ها تغییر می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.
۰۹۰۲۵۱۴۹۵۳۰

بیمه باربری شیراز به تهران

خیلی از افرادی که قصد جابجایی بار از شهرستان های دور به تهران یا بلعکس را دارند، به این موضوع توجه نمیکنند که با توجه به مسافت زیاد امکان آسیب دیدن لوازم مخصوصا لوازم شکستنی داخل خانه وجود دارد. در صورتیکه بار شما بیمه نشود، هیچ شرکت باربری خسارت وارده به لوازم را بر دوش نمیگیرد. دلیل آن هم این است که به هرحال در طول مسیر امکان آسیب دیدن لوازم وجود دارد (هرچند این احتمال بسیار کم است) و در ابتدا نیز جهت بیمه کردن بار تذکر لازم به مشتری داده می شود.

با این حال اگر لوازم گران قیمت و شکستنی زیادی در اسباب و اثاثیه شما وجود داشته دارد، بهتر است که جهت بیمه کردن بار این مورد را به ما اطلاع دهید.

هزینه بیمه نامه بسیار ناچیز است در مقابل خسارتی که ممکن است به بار شما وارد شود.

مسافت شیراز به تهران

برای مسافرت از شیراز به تهران، بسته به اینکه بار شما چه چیزی باشد و چه ماشینی برای جابجایی در نظر گرفته شود، راننده از 3 مسیر میتواند از شیراز به تهران جابجا شود که اختلاف زمان این 3 مسیر حدود 1 ساعت می باشد.

مسافت تهران تا شیراز
مسیر 1932 کیلومتر9 ساعت و 58 دقیقه
مسیر 2920 کیلومتر10 ساعت و 14 دقیقه
مسیر 3928 کیلومتر11 ساعت

توجه داشته باشید که این زمان بدون در نظر گرفتن ترافیک، استراحت راننده و … محاسبه شده است.

مسافت شیراز به تهران
مسافت شیراز به تهران